Site Overlay

Etapy wdrożenia projektu

Wszystkie poniższe etapy realizowane są po podpisaniu umowy o współpracę i umowy o poufności.

  • I Etap – Analizy

Jest to etap, na którym poznajemy Twoją markę i Twoje potrzeby. Liczymy tu na Twoją pomoc i wiedzę, jak przedstawić produkty/usługi które oferujesz. Jest to dla nas bardzo ważne i pomimo tego, że posiadamy w zespole osoby, które prawdopodobnie tworzyły już content dla Twojej branży, to im lepiej się przygotujemy, tym lepsze efekty osiągniemy.

Zadajemy dużo pytań i czytamy o Twojej branży oraz konkurencji. Staramy się poznać grupę docelową Twojego produktu/usługi. Sprawdzamy co jest dla niej ważne, jakim językiem się posługuje i co ją interesuje.

  • II Etap – Opracowanie strategii

Gdy poznamy już Twoje potrzeby, branżę i grupę docelową, przystępujemy do kolejnego etapu, którym jest opracowanie odpowiedniej strategii.

Jest to o tyle ważny element, że pozwala na wskazanie drogi, którą wspólnie rozpoczynamy. Jednocześnie wiemy, że działanie bez strategii nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Strategia pozwala nam spojrzeć na cały proces komunikacji przez pryzmat celu, który jej przyświeca. Jednocześnie pozwala nam spiąć prowadzone przez nas działania, z pozostałymi działaniami marketingowymi, które możesz prowadzić.

  • III Etap – Wdrożenie

Na tym etapie, w zależności od tego czy posiadasz już swojego bloga, czy nie – pomagamy Ci zainstalować na stronie odpowiedni moduł i odpowiednio go skonfigurować. Jeśli masz już bloga – nic prostszego – przekazujesz nam dostępy do niego, a my zajmujemy się resztą.

Etap wdrożenia, to jednocześnie etap akceptacji opracowanej przez nas strategii. Po uzyskaniu Twojej akceptacji zaczynamy budować content na Twoim blogu, co przekłada się na wzrost widoczności Twojej strony www. oraz sprzedaż.

  • IV Etap – Budowanie contentu

W oparciu o strategię, przygotowujemy propozycje pierwszych publikacji – przesyłamy listę tematów, które chcielibyśmy napisać i opublikować. Po akceptacji tematów, nasi specjaliści zabierają się do tworzenia wartościowego contentu.

Wszystkie teksty, przez ich opublikowaniem przesyłamy do Twojej akceptacji. Dzięki temu masz gwarancję, że żadne nieautoryzowane treści nie ujrzą światła dziennego. Dopiero po otrzymaniu akceptacji, teksty zostają opublikowane na blogu.

Jeśli mimo starań i zaangażowaniu naszych redaktorów, uznasz że teksty wymagają drobnej korekty – oczywiście poprawimy je zgodnie z Twoimi wytycznymi.
Do każdego tekstu, który publikujemy dodajemy zdjęcie, które ma wzbogacić i uatrakcyjnić przygotowany przekaz. Wszystkie treści, które przygotowujemy konstruujemy w sposób zgodny z wytycznymi Google i zasadami pisania treści pod pozycjonowanie. Dzięki temu przygotowane publikacje skutecznie pracują na Twoją korzyść.